Częstochowianie decydują, jakim hasłem będzie się promować nasze miasto. W pierwszym etapie konsultacji społecznych na ten temat zgłosili ponad 160 propozycji sloganów reklamowych kojarzących się z Częstochową. Teraz, do 30 września, z 16 najciekawszych wybierają hasło, które ma szansę stać się oficjalnym mottem miejskich działań marketingowych.

 

 

Od 9 sierpnia do Urzędu Miasta Częstochowy trafiło 165 propozycji haseł promujących miasto. Wśród nich znalazły się slogany wymyślone przez mieszkańców, agencję PR oraz dotychczasowe motto reklamowe Częstochowy. Spośród wszystkich zgłoszonych pomysłów komisja konsultacyjna wybrała 16 najlepszych, na które od dziś do końca miesiąca można oddawać głosy.

 

Żeby wytypować slogan wystarczy wejść na stronę www.konsultacje.czestochowa.pl, wypełnić odpowiedni formularz. Można także uzupełnić i wrzucić do urny specjalną ankietę na ten temat (odpowiednio oznakowane urny znajdują się
w budynku Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Śląskiej 11/13, w budynku Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Waszyngtona 5, w sekretariacie Wydziału Kultury i Promocji przy ul. Focha19/21 (siedziba Urzędu Stanu Cywilnego), w Miejskim Centrum Informacji (Aleja Najświętszej Maryi Panny 65)).

 

W oparciu o opinie mieszkańców oraz ekspertów z zakresu psychologii społecznej i socjologii zostanie wybrane oficjalne hasło reklamowe Częstochowy, które będzie używane w różnorodnych, wewnętrznych i zewnętrznych kampaniach promujących naszą markę miejską.

 

Ostateczne rozstrzygnięcie konsultacji społecznych poprzedzi spotkanie otwarte ze wszystkimi zainteresowanymi wyborem hasła promocyjnego. Odbędzie się 29 września w Urzędzie Miasta Częstochowy (sala sesyjna, początek o godz. 18.00).

 

Serdecznie zapraszamy do udziału II etapie konsultacji społecznych i wyboru hasła promocyjnego Częstochowy!

 

 

[poll id=”6″]