Prezydent Miasta Częstochowy ogłasza nabór kandydatów na członków Komisji podczas głosowania
w ramach budżetu partycypacyjnego w Częstochowie.
Nabór kandydatów na członków Komisji podczas głosowania w ramach budżetu partycypacyjnego w Częstochowie dotyczy wyłącznie osób pełnoletnich oraz zamieszkałych na terenie miasta Częstochowy.
Głosowanie odbędzie się w dniach 5 – 11 grudnia 2014 r., w wyznaczonych punktach do głosowania na terenie miasta Częstochowy, w wymiarze dwóch godzin dziennie.
- Dni robocze – 16:00 – 18:00
- Sobota, Niedziela – 10:00 – 12:00
Przyjmowanie zgłoszeń prowadzone będzie w terminie 21 – 27 listopada 2014 r. do godz. 15.00.
W celu dokonania zgłoszenia należy wypełnić oraz własnoręcznie podpisać formularz zgłoszeniowy oraz formularz ofertowy.
Wymagane dokumenty można składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Częstochowy:
42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13, p. 3, lub pocztą na adres Urząd Miasta Częstochowy:
42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13.
Zgłoszenia, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Częstochowy).
O zakwalifikowaniu kandydata do komisji zadecyduje wysokość oferty cenowej.
W przypadku pytań lub wątpliwości należy kontaktować się: Wydział Promocji Zatrudnienia i Spraw Społecznych, Biuro Inicjatyw Lokalnych i Konsultacji Społecznych, 42-217 Częstochowa, ul. Focha 19/21, pok.32, tel.: 34 37 07 498
Jednocześnie informujemy, iż osobom wchodzącym w skład Komisji podczas głosowania w ramach budżetu partycypacyjnego przysługuje wynagrodzenie określone przez kandydata w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik ogłoszenia.
UWAGA:
Po zakończeniu naboru, planuje się przeprowadzenie szkolenia dla członków komisji. Terminy szkolenia zostaną podane po przeprowadzeniu rekrutacji kandydatów.
Osoby, które złożyły wnioski w ramach budżetu partycypacyjnego nie mogą brać udziału w pracach komisji!
Załączniki: